Noah Cyrus - July


July七月

I've been holding my breath
我一直屏住呼吸
I've been counting to ten
從一數到十
Over something you said
試著忘掉你說的一切
I've been holding back tears
我一直忍住眼淚
While you're throwing back beers 
就算你對著我扔酒瓶
I'm alone in bed
剩我一人在床上

You know I, I'm afraid of change
你知道我害怕改變
Guess that's why we stay the same
或許這就是為何我們仍舊停滯不前

So tell me to leave
儘管叫我滾吧
I'll pack my bags, get on the road
我會收拾好一切,遠離這裡
Find someone that loves you 
找個更愛你的人吧
Better than I do, darling I know
親愛的我知道你會
'Cause you remind me every day
因為你的存在不斷提醒著我
I'm not enough, but I still stay
我如此的殘破,而我依舊苟延

Feel like a lifetime
總覺得一輩子
Just trying to get by while we're dying inside
就這樣渾噩的過了,而我們內心不斷死去
I've done a lot of things wrong
我犯了好多過錯
Loving you being one
愛上你是其中之一
But I can't move on
而我依然無法放下

You know I, I'm afraid of change
你知道我害怕改變
Guess that's why we stay the same
或許這就是為何我們仍舊停滯不前

So tell me to leave
儘管叫我滾吧
I'll pack my bags, get on the road
我會收拾好一切,遠離這裡
Find someone that loves you 
找個更愛你的人吧
Better than I do, darling I know
親愛的我知道你會
'Cause you remind me every day
因為你的存在不斷提醒著我
I'm not enough, but I still stay
我如此的殘破,而我依舊苟延

If you want me to leave
如果你要我滾蛋
Then tell me to leave and baby I'll go
儘管叫我滾蛋吧寶貝,我會離開

You remind me every day
你的存在不斷提醒著我
I'm not enough, but i still stay
我如此的殘破,而我依舊苟延


留言